Fejlesztői napló: Jani, a hős reboot

2019. július 07. 18:36 - adri_sent_this

Megnyerő Okos Kos :)

Címkék: rajz okoskos
Szólj hozzá!
2019. július 06. 19:48 - tura

Dzsembori dzsembori jövő héten

Tresze is megkezdte a programozói munkát a rebooton, alább épp erről posztolt. Van már pár zenei kompozíciónk is, ezekből majd mutatunk ízelítőt.

Ha minden igaz, egy hét múlva összeülünk egy kis kerti partin, hogy lefektessünk a JTH új sztorijának vázát, illetve a meglévő történetet és a szereplőket is szerethetőbbé tegyük. (Meg persze ) Ha eddig nem azonosultál a szerencsétlen Janival, vagy Igrice Judittal, aki távolra szegődik az amúgy szeretett életétől, akkor lehet, hogy most fogsz.

Tonesz és én a KóterGame folytatások angol lokalizációjának utolsó simításait végezzük, nekem nem is jutott időm Janival foglalkozni. Nem ide tartozik, de egy apró változtatás lesz a KóterSztrájk végén, hogy legyen valami magyarázat arra, hogyha nem jut át a játékos a lányokhoz, akkor miért is nem. Mert hogy nem sok értelme volt úgy, ahogy. Remélhetőleg pár napon belül élesítjük, addig is itt egy kép Sántáról, aki nem érti, hogy hogy a faszba' nem lehet megunni a szupermáriót...

1907klausman-cherries.png

Szólj hozzá!
2019. június 07. 22:26 - tura

Bitbucket

Megkezdtük a verziókezelést, ami azért jó, mert látni, hogy hogyan haladunk és nem veszik el semmi egy hirtelen system crash, vagy felülírás esetén, na meg ha ESETLEG valaki csatlakozna a fejlesztéshez, akkor lehet egyszerre is dolgozni. Amúgy egyébként te nem szeretnél jönni segíteni?

Írtam két egyszerű plugint. Tök jó az MV-ben amúgy, hogy sakálkodhatunk például fájlkezeléssel, és ki lehet szakadni a megszokott keretekből. Persze ez is lehetne jobb, de nem akarhat mindent az ember. A legjobb az lenne, ha nem is látszódna nagyon, hogy ez egy makeres játék. Meglátjuk, hogy mennyi kapacitásunk lesz ezt kidolgozni.

Ó, és időközben elkészült pár térkép a remake epizódhoz: a legelő, a két tanya, a boszorkánykonyha, a kastély külseje, Ottó faháza, meg a királyi palota. Alig várjuk, hogy ezeken a helyeken történjen is valami :)

Szólj hozzá!
2019. június 06. 00:24 - tura

Körvonalak

  • jah-siluette.pngFelmerült, hogy az egyik befejezést lecseréljük, mert még ebben a népmesei világban sem életszerű.
  • A második epizódot (a teljesen új kontentet) valószínűleg az első epizód (a remake kontent) legjobb két befejezésével lehet majd unlockolni (elindítani). A rossz befejezéssel nincs továbbjutás (nem eszel több vadalmát).
  • Bár lesz saját harcrendszer, valamennyire csökkentenénk a szükséges harcok mennyiségét, amik az eredeti játékidő nagyjából egyharmadát alkották. A Dzsembori sosem az olyan játékokról volt híres, amikben tápolni kellett, így megpróbáljuk erről elvenni a hangsúlyt. Az még kérdés, hogy az így felszabaduló idővel mihez kezdjünk, kellenek-e például új logikai feladványok a kastélyba? Esetleg egy plusz küldetés Janinak?
  • Az eredeti játék egyes opcionális részei (pl Pásztortanya) valószínűleg nem lesznek kihagyhatóak a remake-ben.
  • Teljes original soundtrack készül a játékhoz.
Szólj hozzá!
2019. június 05. 00:31 - tura

Répástanya

Elkészült a térkép a Répástanyához, annak belsejéhez, illetve a fészer. Már előre rettegünk, hogy milyen lesz megcsinálni a harcot a Csodakakassal. A dialógusokat igyekszünk hűen visszaadni, ezekben csak minimális változásokra kell számítani. Mármint a magyar szövegekben. Ha csak angolul tudsz, akkor meg úgyis whatever. A lényeg az, hogy szegény Kópé János ugyanolyan szerencsétlen, mint régen.

1906-jth-repas.png

Répás urat inkább kitakartuk, mert még mi sem tudjuk, hogyan fog kinézni. Hát még a felesége.

Szólj hozzá!
2019. június 04. 00:19 - tura

Mi történt eddig?

Adri írt egy vázlatot a folytatásról. Aztán javasoltam, hogy ne folytatás legyen, hanem reboot, amiben a játékos kiválaszthatja, ha ismeri az eredeti történetet, és csak az új kontentre kíváncsi. Meglátjuk, mi lesz végül.

A reboot lehetőségét az adta meg, hogy az RPG Maker MV állítólag már sokkal jobb, mint a 2000. Ennek ellenére sajnos a többnyelvűséget ebben a modern engine-ben sem sikerült megoldani, márpedig mi mindenképp angolul is játszhatóvá szeretnénk tenni a játékot, hogy a királynő se maradjon ki a mókából.

1906-jth-db.png

A képen látszik, hogy a lokalizáció érdekében kénytelenek leszünk minden karakterből kettőt létrehozni, de ez sok más dolgot is érint. A karaktert magát még ne nézd, Adri majd rajzol szép arcokat és szexi teljes test alakot ábrázoló grafikákat a hőseinknek.

Az első térkép is elkészült. Igyekeztük egyből angolra is fordítani a szövegeket, mert később sokkal nehezebb lenne beleszuszakolni az eseménylapokra, hogy sample text.

Szólj hozzá!
Fejlesztői napló: Jani, a hős reboot